Kongres

Hotel Adria*** disponuje kongresovou miestnosťou s kapacitou 60 osôb, ktorá Vás očarí ideálnou kombináciou moderného variabilného plne klimatizovaného priestoru s možnosťou zatemnenia, technického vybavenia na najvyššej úrovni a profesionálneho servisu. Vaše školenie, konferenciu, poradu, firemnú prezentáciu pripravíme s najvyššou kvalitou.

Technické vybavenie kongresovej miestnosti

  • dataprojektor a projekčné plátno v každej miestnosti
  • flipchart s príslušenstvom
  • bezdrôtové mikrofóny
  • laserové ukazovadlo
  • office služby - tlač, faxovanie, kopírovanie, skenovanie a iné
  • Wifi pripojenie zdarma
  • Kuchynka, soc. zariadenia
 

Technické vybavenie a zázemie biznis centra

  • dataprojektor a projekčné plátno v každej miestnosti
  • flipchart s príslušenstvom
  • bezdrôtové mikrofóny
  • laserové ukazovadlo
  • office služby - tlač, faxovanie, kopírovanie, skenovanie a iné
  • Wifi pripojenie zdarma
  • Kuchynka, soc. zariadenia
 

Typ sedenia

miestnosť divadlo škola
Kongresová miestnosť  max 60  max 45
Biznis centrum  max 35  max 20

Prenájom priestorov

miestnosť 4. hod deň (8 hod.)
Kongresová miestnosť od 60 od 100
Biznis centrum od 40 od 80

Prenájom techniky

technika cena
Dataprojektor s plátnom 50 € / deň
Flipchart s príslušenstvom 10 € / hod.


Pri zrušení rezervovanej akcie 14 dní pred termínom si vyhradzujeme právo 50% storna z kalkulovanej ceny
Pri zrušení rezervovanej akcie 7 dní pred termínom si vyhradzujeme právo 70% storna z kalkulovanej ceny.
Pri zrušení rezervovanej akcie v deň termínu si vyhradzujeme právo 100% storna z kalkulovanej ceny.