Kongres
Hotel Adria*** disponuje kongresovou miestnosťou s kapacitou 60 osôb, ktorá Vás očarí ideálnou kombináciou moderného variabilného plne klimatizovaného priestoru s možnosťou zatemnenia, technického vybavenia na najvyššej úrovni a profesionálneho servisu. Vaše školenie, konferenciu, poradu, firemnú prezentáciu pripravíme s najvyššou kvalitou.
Technické vybavenie kongresovej miestnosti
- dataprojektor a projekčné plátno v každej miestnosti
- flipchart s príslušenstvom
- bezdrôtové mikrofóny
- laserové ukazovadlo
- office služby - tlač, faxovanie, kopírovanie, skenovanie a iné
- Wifi pripojenie zdarma
- Kuchynka, soc. zariadenia
Technické vybavenie a zázemie biznis centra
- dataprojektor a projekčné plátno v každej miestnosti
- flipchart s príslušenstvom
- bezdrôtové mikrofóny
- laserové ukazovadlo
- office služby - tlač, faxovanie, kopírovanie, skenovanie a iné
- Wifi pripojenie zdarma
- Kuchynka, soc. zariadenia
Typ sedenia
miestnosť | divadlo | škola |
Kongresová miestnosť | max 60 | max 45 |
Biznis centrum | max 35 | max 20 |
Prenájom priestorov
miestnosť | 4. hod | deň (8 hod.) |
Kongresová miestnosť | od 60 | od 100 |
Biznis centrum | od 40 | od 80 |
Prenájom techniky
technika | cena |
Dataprojektor s plátnom | 50 € / deň |
Flipchart s príslušenstvom | 10 € / hod. |
Pri zrušení rezervovanej akcie 14 dní pred termínom si vyhradzujeme právo 50% storna z kalkulovanej ceny
Pri zrušení rezervovanej akcie 7 dní pred termínom si vyhradzujeme právo 70% storna z kalkulovanej ceny.
Pri zrušení rezervovanej akcie v deň termínu si vyhradzujeme právo 100% storna z kalkulovanej ceny.
Pri zrušení rezervovanej akcie 7 dní pred termínom si vyhradzujeme právo 70% storna z kalkulovanej ceny.
Pri zrušení rezervovanej akcie v deň termínu si vyhradzujeme právo 100% storna z kalkulovanej ceny.